Köszöntő
Híreink
Ügyfélfogadás
Pályázatok
Hirdetmények
Statisztika
Szervezet
Képzés
Európai Uniós projektek
Foglalkoztatási Paktum
Roma oldal
Közbeszerzés
Üvegzseb
EQUAL RegiNet
Új Esély Plusz
TÁMOP
Kiadványaink
Közlemények
Megállapodásaink
Kapcsolatfelvétel
INFORMÁCIÓ NYÚJTÁS a közfoglalkoztatás új rendszerérőlNyomtatás
(telefonos ügyfélszolgálat és e-mail-ben történő válaszadás a felmerülő kérdésekre)

Az ügyfélszolgálat munkatársai széleskörű információnyújtással segítik az önkormányzatok és kirendeltségek ügyintézőit a közfoglalkoztatással kapcsolatosan felmerülő problémák megoldásában. Az érdeklődők munkanapokon reggel nyolc és  délután négy óra között kereshetik telefonon az ügyfélszolgálat munkatársait, emellett e-mailben is megküldhetik kérdéseiket.

 

Az ügyfélszolgálat (Call Center) a Foglalkoztatási Hivatalban 2010. december 30-án 14 órától

kezdi meg működését és várhatóan 2011. március 31-ig áll az érdeklődők rendelkezésére.

 

Az ügyfélszolgálaton négy munkatárs a hétfő-csütörtök munkanapokon 8:00-16:00, a pénteki munkanapon 8:00-14:00 óra között fogadja a hívásokat.  

 

Az e-mailben történő megkeresésekre, a kérdés jellegétől függően a lehető legrövidebb időn belül írásban kapnak választ az érdeklődők.

 

 

Az ügyfélszolgálat munkatársai
telefonon a 06 1 456 9009 számon, illetve
írásban az kozfoglalkoztatas@lab.hu e-mail címen érhetők el.

 

 

 

Budapest, 2010. december 30.

Békés Megye Kormányhivatal Munkaügyi Központja 5600 Békéscsaba, Árpád sor 2/6.
Tel.: (66) 444-211 Fax.: (66) 441-221 E-mail: bekeskh-mk@lab.hu